Maya.

Jag har ju totalt glömt av att visa vår nya båt! Så tokigt av mig. Här har ni den iaf. Hon heter Maya (uttalas Maja, precis som vanligt) efter Henriks mormor. Himla gulligt av honom att döpa den efter henne tycker jag. Älskar för övrigt namnet Maja, så om jag någonsin får en dotter vill jag att hon ska heta Maja. Nu vet ni det.

Båten var det ju ja.



Det är en aluminiumbåt för er som undrar vad det är för en konstig plåtkråka, haha. Perfekt bad- och fiskebåt. Så himla lyxigt att ha en båt att åka ut med när som helst andan faller oss in. Man borde tänka på hur priviligerad man är och uppskatta allt det fina i livet ibland, i stället för att bara klaga som jag har en tendens att göra alldeles för ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0