Update.

Just ja, jag har en blogg. Det börjar bli dags att sluta med det här tror jag, jag har ju ingenting att skriva om. Eller jag kanske har grejer att skriva om, men jag har inte orken, lusten och inspirationen. De gånger jag loggar in på min blogg är det endast för att jag går till min länklista med andras bloggar som jag vill läsa. Smart. Då ska man ju verkligen ha en blogg. Heh.

Vad händer då? Jag lider av allt pollen för tillfället. Vaknar täppt i näsan och med ont i halsen på morgnarna. På dagarna kliar och rinner ögonen samt är jag så oändligt trött och orkeslös. På kvällarna är jag svintrött och halsontet kommer tillbaka... Ja, det suger. Som jag hatar pollen. Pollen och persilja toppar min hata lista för tillfället. Usch.

Inget positivt undrar ni? Jo men det är väl självklart. Det har ju varit en massa härliga, lediga dagar som flugit förbi. Och våren (frånsett pollen) är ju faktiskt härlig. Nu har temperaturen klättrat ner till hur det brukar vara på våren (det var sommar ett tag), vilket gör att man blir förvirrad då man går utomhus. "Mäh, varför är det kallt när solen skiner?" Typ så.

Om 18 dagar åker vi till Wales. Så roligt! Sedan kommer vi hem och kör sista racet med skolgrejer och sedan bär det av till Paris! Jihoo! Och i samband med det, då är det sommar. Fantastiskt. Lärarjobben till hösten lyser med sin frånvaro, men jag får väl försöka ha is i magen.

Det var det. Nu måste jag duscha innan jobbet. Tjing tjong cykelstång!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Det är nog jag som står för inredningen :)

Skriv nu iallafall då som då, så vi alla hålls uppdaterade..

2011-05-04 @ 20:48:21
URL: http://mumintrolletjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0